Min klädsmak/stil osv.

HATAR kläder som det är lixom för mke på, Typ, Asså. Svårt att förklara, För mke detaljer, som gör att klädesplagget blir rörigt. 
Som tex, Nu. Jag behöver shorts. Letar på Gina, För det är min favorit. Bara MASSA sånthär:
 
                                                                                                   
För tillgjort för min smak. Lixom, Liite för mke extraprylar. 
Det är seriöst såhääär svårt att hitta ett par vanliga shorts. Hittat 1 par jag vill ha, Som det inte är föörmke på. Det är dessa, 
 
                                                  
Snygga, enkla, fräscha , och lagom mke detaljer. viist. Det är hål. men det är inte 124862357 st olika kanppar och mönster. 
 
 Tycker att det ska vara så, Lite sånt som jag vill ha nu då, Stilrent och klockrent. Nytt & Fräscht. The only way is up.
 
 
                                   
                
 
  
  
  
  
  
  
"Telling lies never goes out of fashion."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0