Halloj där i blåbärsskogen !?

Hejsan!
Vi är två tjejer födda 00, Som ni säkert förstår, Bor i Lerum. 

Vi båda rider på Burhult, Filippa i 8år. Och Ellinor i 2/3.
Lite info om baå vill ni allt ha, elle? ♥

Hejsan alla söta :D
Jag heter då Filippa Andersson, Är 12 år och älskar hästar.
Flyttat rätt mke , Tänkte berätta om det.
Bodde först när jag var liiiiten flicka, I ett hus ovanför motorvägen. Flyttade därifrån när jag var typ 3?
Sen bodde vi på höjden. Bodde där samtidigt som vi hade Sommarstuga i ett hus i Fjällbacka. 
Bodde på höjden tills typ 2005? Då vi flyttade upp till sommarstugan, Fick börja om. På ett
helt nytt ställe, 5 år gammal. Och visste inte nåt. 
Sen flyttade vi till ett större hus kanske 2 kilometer bort. Men gick fortfarande kvar på samma skola.
Sen. 2008. Så skildes mina föräldrar. Och jag och mamma flyttade ner till Lerum igen. 
Så nu är jag här :DD
Har hemma en katt, en hund, 3 grisar och 4 kalkoner. Sen har jag ju in hamster oxå.
Rider ju nu, Flyttat runt lite överallt. ehm,. Började på Juta (Burhults) , Bytte till Toleryd, Började på Juta igen, Bytte tillbaka till Toleryd, Bytte till Nääs. Och nu till Juta, Svårt att bestämma sig ? Jaa!
Asså, Byter skola nu till hösten. Något ENORMT taggad. 
Inte mke mer att berätta, Överlåter till näste person!


Hej!
jag heter Ellinor Sandberg, Även kallad Elli av mina nära och kära ^^ <3
Jag bor ju oxå i Lerum, Vilket ni kanske förstår.
Jag rider på samma ställe, Och allt. Filippa har typ berättat allt? ♥
Jag bor med min mamma, Pappa och bror. Som börjar gymnasiet i höst.
Jag har inga djur, Då mamma är allergisk mot päls.
Nyss köpt en ny systemkamera, En Nikon!
Asså, kommer inte på nåt mer, Vill ni veta mer får ni la fråga elller? <3 


Hade bäst nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0