Alone ♥

I've lost my social life.. 
Seriöst. Alla vänner borta. Poff. 
Sitter med Facebook. Och känner mig lite awsome. 
High five for being a total oälskad person som hänger på facebook istället för med sina vänner, High five!

Inte bloggat mke alls, Men hatar denna datorn, That's it. 
Igår sprang jag vid typ 11? 
Sprang ner till Aspen och tillbaka, Asvarmt ute, Så när vi kom hem bestämde vi oss för att sticka till Stamsjön. Fast.. Eftersom jag bringar otur med mig, försvann det goda vädret när jag kom..
jaja, Fick tatt ett dopp iallafall. Askallt. Men värt det :D!
Mina fingrar vill bara skriva, Skriva & skriva. Men huvudet står tomt? O.o
Typ som om mina fingrar är kära i tangentbordet och min hjärna vill hindra deras kärlek. 
jag är skum.. Jag vet. Fått höra det innan x)
Idag sprang jag till höjden och tillbaka. Sen kom jag hem. Rensat ut min garderob och gett bort lite kläder. Känns som ett tomrum i den nu. Måste köpa nytt :')
Åt för en stund sen, Och fick veta att vi ska iväg till Ullared om en vecka. Askul!
Fast, Hade helst stuckit till Allum nu. Rean på Gina är i full gång. Och den vill man INTE missa. 
Mamma vägrar köra,  Aja. Måste gå nu, Vi hörs senare ikväll! :) ♥
 
Snygga! Kolla Mathildas blogg, http://mathildizz.blogg.se/
Måste lära mig hur man länkar fast skriver nåt annat, Eller a. Ni fattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0