Justin Bieber ♥

Sitter i kön på ticnet. Väntar på biljetterna som kommer sätta höjdpunkten i mitt liv.
Ticnet segar som fan oh jag är rädd att biljetterna kommer hinna sälja slut innan jag får en.
Iallafall. Inte vart mkt bloggning alls nu på ett tag. Ska tjata på Elli att hon oxå ska börja blogga mer. Se detta som en helt ny start!
Berättar llite om gårdagen. 
Jag och Katherine åkte till Elli vid typ 12? 
Sen stack vi ner till Stamsjön och sola och bada :D
Elli blev kissad av en pissmyra eller vad man nu säger. 
Så vi åkte hem. 
Sen stack vi ner till Hemmakväll och hyrde film och köpte godis. Sen åkte vi till Säve. 
Johanna och Elsa hade redan kommit dit när vi var där. Nanna var som alltid lite blyg i början men blev snabbt go och pratglad. 
Vi var ute och lekte på gräsmattan och grabbarna fick ta hand om Elsa. Byta blöja och mata, Mansgöra.
Sen bestämde vi oss för att ta en snabb tur till stallet, så vi gick dit med Nanna. 
I första hagen stod en häst som typ staketvandrade, innan vi gick var det nära att den hoppade över. 
Vi kollade runt lite. Klappade och bara myste. 
När vi kom  hem värmde vi Billy's och åt. Sen tog vi fram godiset och satte på en film, Medans Nanna spelade på Ellis dator :-)
Första filmen var okej, Fast ibland pausade vi och gick ut och sprang runt. Jag testade att gå ner i brygga, vilket inte funkade så bra. 
Sen åkte Nanna och Elsa hem, Och vi såg klart alla filmer. Sen kollade vi på roliga videos på Yt, på någon tant som åt kanel med en soppslev. Inte alls kul egentligen. Men vår natthumor är som den är. 
Iallafall, Nu ska vi snart åka till Landet. och tror inte att Uppdateringen kommer bli den bästa, Iochmed att vi inte har med oss dator. Blogg.se appen är still lost. Så . Bloggar nog bara lite. Orkar inte fixa tidsinställda, men gör det om jag hinner. Jaja, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0